BH eller inte BH, det är frågan

hej alla bloggisar! jag har gått och funderat på en grej de senaste veckorna och om jag borde lägga upp det på BLOGGEN. men jag hoppas att det typ bara är tjejer som läser detta :P
jo, när jag var hämma hos ****** senast så visade hon för mig att hon hade bh och jag fick låna en och sen glömde jag ta av mig den så nu ligger den här hemma och jag måste säga att den facktiskt e
SKIT SNYGG!!!
men när jag berättade det för mamma så blev hon typ skitsur och sa att jag inte fick ha det bara för att hon tyckte att jag blev ''sexualliserad'' men jag vet att det igentligen e ganska många som har det endå :P
snälla bloggisar hjälp mig!!! i realy need you this time!
ah, där är den. plese help me.
//$karin$

Kommentarer
Postat av: Zandra

jo, det är en bh i liten storlek. och vet du vad? jag tycker inte du ska använda den när du inte behöver :) var barn sålänge du kan, det är vad jag håller tummarna för! kram på dig!

2011-08-23 @ 17:42:34
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: andrea

haha kusse naww ha den skit i vad andrea tycker gör som du vill fresten måste du göra en designe till den här blogggen NNUUUUU nej jag ba skoja

2012-01-10 @ 23:04:25
URL: http://beginlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0