grattis pappa!!!

tjo alla bloggisar!!!
idag så är det som ni ser min pappa,bertils födelsedag och jag uppvacktade honnom cl typ halv sex/sex så effter det var jag så trött att jag gick och la mig i hans säng och sov! jag vaknade av att hans flickvän renee och hennes barn vendela plingade på och pappa blev så strässad att han snubblade ner för sista trappsteget. hon och vendela(dottern) utklassade min present(björn borg kallingar :P) och min uppvacktning totalt! de kom med tårta och en stor fin present som var en prydnad och föreställde en fyr!hennes after 8 tårta mmmm...
min kreativa lösning på balong problemet :P
reneeeees present
min present:D))
några bilder tappade jag bort :( men well well, it's life... ok, hörs och grattis pappa!!!
//$karin$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0