Michael

hej alla bloggisar, nu ska jag blogga om en kille i min klass som heter Michael Lindgren. han är en snäll och LÅNG kille. han och elly är tex ihop och, eeh, vad mer kan man säga. varför jag skriver om honnom är bara en dum facebook grejs som jag kom på som va typ: den tredje som gillar detta ska jag skriva ett innlägg på bloggen om.
så ah, nu gör jag det :P
michael är nog en av de poppuläraste killarna i klassen, han har måsnga effterhängare. förmodligen är det väll för att han pratar vällllldigt bra ängelska men det gör förmodligen alla som är halv amerikanare,haha och för att han, tja vissa föds bara med hög rang :D vet inte ricktigt vad mer det finns att säga men ah... han är chysst! fräknar och brunt krulligt hår med gruna ögon
BTW: älskar inte ni bara den nya kom hem reklamen!? SÄ JÄVLA BRA!!! jag skrattar så otroligt hårt varenga gång!!!!
pussss
//$karin$

Kommentarer
Postat av: Emma - surfandsuch

svar: visst är det! :)

2011-08-23 @ 18:56:02
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0