lite under veckan

hej alla bloggisar! idag har jag många  saker att berätta om,
  1. vad jag,elly,lena och julia jorde i täbban idag
  2. 5 GLASS!!!
  3. jag,elly och lena
  4. modell bilder
  5. SJUK :(
  6. följa med mamma
  7. misslyckad kladdkaka
så, kör igång då!
1. vad jag,elly,lena och julia jorde i täbban i förr går:
jo, jag,elly och lena gick presis som i förrgår till täbban. vi hyrde en såndär lite
''vagn och bil sak'' som man har till typ små bebisar eller något. men de är mega roliga att åka i!
ingen vågar säga det men igentligen så :) alla tittade på os som om vi var galna och SPESSIELT bebisarna, hahahaha!
2. när då elly och lena hade gått var det bara jag och julia kvar och det var skit bra för hon visade mig
dendär asgooooda burgurking-mini-mini-mjuk-glassen-utan-topping för bara en femma!!!
den var pytteliten men SKIT GOD!!!
3.igår så kom elly och lena hem till mig (det va då elly blogga hennes ska jag va ärlig AS LATA:P prutt inlägg haha) men ah, det var mega kul och vi bakade banan mumms/ÄCKEL mums. skulle ha blivit chokladbollar men smart elly och smart lena ville hitta på något nytt. det smakade bara mjöl... banan,vanilj socker,smör,socker,mjöl och kakao. sen mixar man med HÄNDERNA! och gör små klumpar av det (blä).
4.sen skulle jag och elly ut och ta modell bilder (vi hade varnat lena för att det kanske skulle bli lite tråkigt för henne men hon ville inte vara med på modell bilderna och vi skulle fixa och kolla bloggen). howrse blev det inget av. aja, här e bilderna vi tog (vet att de suger men så blir det om man inte tar med svartvit bild) ---
vid hus väggen
gungan på tomten
sorry att vissa blir snea :Sblev ricktigt nöjd med den!
vi tog några fler elly bilder än karin för jag blir alltid så ful på foto :P
vi hade lite fel kläder på oss :P
elly sa att den va snygg :S blä
de senaste bilderna är som ni märker i skogen :P
tihi :D
5. just nu ligger jag i soffan med datorn i knät och är SJUK! det kliar i hela ansicktet och nacken, mitt ena åga e svullet, knät svider och jag e rödspräcklig i hela ansicktet :(
6.snart (nu) ska jag följa med mamma och göra ärenden i stan. vi ska också förbi blod centralen för att mamma ska lämna blod. så ska vi passa på att fråga vad som är fel och omm det är farligt.
urk! aja, har blivit bättre nu under dagen :D
7. för nåra dar sen så jorde jag en fett misslyckad kladdkaka! jag va as vimsig så jag tog helt för mycket bakpulver och vanilj socker!!! sen spilde jag as mycket när jag jorde smeten. sen fick vi inte in den i ugnen för den far gått sönder så vi köppte en mytte liten så vi behöcke byta form. här är milderna, aja, god va den!
spilde så mycket så att det blev pytte lite deg :$ sen var det den som var för stor för ugnen :$
nya ugnen
trasiga ugnen
haha, simpsons, i löve it
okej, måste erkänna, den va skit god!!!
som ni ser :D
så kul va det ju
puss puss alla bloggisar!!
//niraK
//Karin
//niraK

Kommentarer
Postat av: SUUUUUUUUUUR LENA

Vadå elly och lena, du då!!!!!

Du ba "amen det blir as bra" "ja men gud vad gott!"

-.-

2011-08-26 @ 20:30:26
Postat av: karin

jag ville bara baka choklad bollar!!! hahaha banan blä e fett blä erkänn!jag fick as mycket själl för att vi åt i soffan av mamma som du kanske förde -,- not fun...

2011-08-27 @ 12:37:35
URL: http://zzweetzz.blogg.se/
Postat av: lena

nää, men de var ganske svårt att göra chocklad bollar för att´vi inte hade ngt recept (och hann inte kolla upp det för att vi trodde att elly skulle gå typ 4), och du hade inte havregryn.

Och jag ville bara göra din kladdkaka, men den ville d inte ge ut receptet till. <3

2011-08-30 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0