sorry bloggisar :(

hej alla bloggisar! lag är ledsen att det inte blev nåt bloggeri från elly igår men hon fick först inte till e-mailen och sen inte lösenordet.
i måndags så var jag,belly,becka och lena (karin,elly,rebecka och helena) ute i täbban! det var kul men vi jorde inte så mycket utom, KETCHUP KRIIIG!!!! jag hatar också migsjälv jag vet men jag råkade AV MISSTAG radera bilderna vilket bara betyder FUCKING MIG och inget annat :(((( men  i alla fall. jag,elly,becka och lena var as hungriga för typ ingen hade ätit fruckost den dan så det första vi jorde va att gå till MaCdonald och åt lite mat. jag hade inte så mycket pengar med mig så jag beställde bara en bacon and cheese (burger) typ och inget annat mer än en glass på slutet :P men det är inte det vicktiga (konstigt nog är det facktiskt inte glass som är det bästa) utan det vicktiga var att jag ville stjäla bellys pommes frites och dett gillade inte hon så såsmåning om så kom jag på att det blir ju godare med ketchup på så jag snappade åt mig en och doppade den i hennes ketchup. hon såg chansen och offter jag hade tagit den så tog hon ketchup komppen och droppade lite på mig, känner ni mig så vet ni att jag alldrig ger mig så såklart smetade jag av det på henne och på mindre än 3 seck jagade vi varandra runt donken med varson ketchup kopp, effter det så lucktade vi gätte äcklig ketchup och hade ketchup fläckar på kläderna vilket värtligen inte va bra för att det var första skoldan den dagen.
då sprang vi inn i en parfym affär och typ sprejade ner oss med parfym så att vi typ lucktade värre :P
ketchup krig, INTE reckomenderat...
//$karin$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0