stressigt!!!

hej alla bloggisar!

idag har varit en mega stressig dag för mig, har fortfarande inte laddat kameran så inga bilder idag heller men om inte idag så låvar jag att göra det i morgon! dagen började med att jag vaknade och det regnade, fan tänkte jag för idag så skulle min kompis Molly ha sitt beach party på stranden men ingen ringde och sa att det va inställt så til slut så ringde jag till dem och vi höll på super länge att lista ut hur vi kunde träffas endå så tillslut dök jag,en till tjej och hennes lilla syster upp endå och bara vi hängde lite så vi körde hela vägen upp till Vaxholm (LÅNGT FRÅN OSS) så det tog ett tag men det va kul! sen så var det tänkt att jag och min kompis elly skulle träffas för att hon skulle ringa min mobil som jag då inte hittar och den misstänktes vara hos adde så jag ringde henne på morgonen men hon låg och sov och sa bara nej så det var ju inte heller så kul så jag behövde då när jag var hemma gå inn på fb och berätta men då sa pappa att jag måste städa mitt rum för att vi ska få gäster så jahopp, får jag vell flytta upp det lite till då råh... när jag är klar så säger en äldre kompis Cattarina att hon kommer över med lite kläder som jag kanske vill ha så då testade jag några av dem också (har några kvar) och sen får jag se att elly varit on tidigare (PISS!!!) där hon skrivit att hon ville träffas men jag svara inte och hon e inte on nu och har inte ringt än så gör hon inte det typ NU så går det inte :S därför hänger det på henne! så nu har jag några saker kvar att göra:
  • ladda cameran
  • föra över bilder
  • kolla hur det går på ett spel
  • ringa adde och kolla om mobilen (om hon inte sover :P)
  • ringa mamma och berätta om mobile är hos adde för hon ska träffa hennes mamma i morgon
  • kanske ringa elly
  • gå till täby centrum och köpa en prisent till pappa (han fyller år i morgon och sa till mig IGÅR!!!)
  • göra mig fin till gästerna
  • pröva Cattas kläder
  • lämna tillbaks de jag inte vill ha
  • fota kläderna
  • blogga inn bilderna
  • övertala pappa om att flytta lite tidigare till stan än om 2 ÅR!!!
  • lägga till några bra låtar jag hörde på radio till spotify
  • leta effter min mobil
och allt detta INNAN gästerna kommer vilket är cl 18:00 nu e cl 17:56 så jag måste gå typ NU!!! PUSSS!!!!!
//$karin$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0