TJO!!

hejsan alla bloggisar!!!

nu är det tre dagar sen räknat med idag som jag kom hem från en av mina bästisar och min kusin Adde (Andrea) och igår skrev jag samma inlägg fasst på en annan blogg, tyvär så blev det krångel med e-mailen så det funkade inte :/ men det funka nu så det är ju bra. har många bloggar nu men antingen glömmer man lösen, tröttnar, glömmer e-mail eller annat hehe... detta är några länkar till andra bloggar (inte mina alltså) som ni säkert känner till!
  • http://deeb.se/ är Addes storasysters blogg, också en kusin alltså, hon heter Olivia.
  • http://www.kissies.se/ bara en av typ VÄRLDENS KÄNDASTE BLOGGAR, vet ni inte om den så KLICKA HÄR!!!
  • http://rosaheart.blogg.se/ en kompis blogg, Malea är Addes kompis igentligen och ebba tev jag inte vem det är, är inte säker på om dom fortfarande holler på med den bloggen.
  • http://bustvilling.blogg.se/ en MEEEGA gammal blogg som jag och adde hade när vi var pytte små:D
ett litet smakprov bara <3 här är några kul saker att göra om ni har tröökigt någon dak för det lär ni inte ha länge om ni prövar detta!!!
  1. puff cigaretter från buttericks, ju yngre desto bättre, folk kommer stirra som om ni var nakna!
  2. knallsnören från buttericks, reklamen säger att ni ska sätta dem på dörrar men om ni bor i stan så är det MYCKET roligare att smälla sjelv, låååvar att det inte gör ont, det käns facktiskt inte! folk hoppar till men varning för AS SURA gubbar som springer efter/ringer polisen, hahahahaha!!!
  3. ta ett långt grässtrå/halmstrå/eller bara en lång växt. hitta ett bra "offer" med en öppen nacke. smyg upp bakom personen du valt och peta med vad du har tagit och killa personen försicktigt i nacken. håll på så länge du kan utan att skratta. när personen vänder sik om så skratta och spring, om personen också skrattar så kan du vända dig om lite gran och titta lite medans du går, gör personen inte det och blir sur så fortsätt bara springa! är roligt med kompisar!
  4. sanning eller konka med  TVÅNGS KONKA och "TUFFARE" UTMANINGAR!!! ni kan köra bus graden eller kärleksgraden busgraden kör man utomhus, då om det blir konka så kan ni typ säga : -spotta på grannens röda bil! eller : - klättra upp på ett tak/gå upp i en lägenhet och kasta ner vattenbalonger! kärleksgraden kör man innomhus. tänd järna rökelser,släck lampor, rulla ner gardiner och tänd kanske några ljus, något måste man se. se till att det är bra stämning! gör er sjelva en tjänst och bjud bara inn snygga tjejer och killar! om ni inte hänger vanligt med både tjejer och killar så bjud inn någon som gör det och be att hon/han tar med sig några i hena henoms gäng. på konka så ska ni ta tex: ___ ska hångla med ____ i 10 seck, jag räknar!!! eller: ___ får krama och pussa _____ sammtidigt i 5 lååånga seck!!! det är mega kul!!! vem vet, du kanske sår hångla med dendär as snygga brunetten i din paralell klass...?!
det var nog allt för mig! sorry att jag inte hade några bilder från veckan med Andrea men jag glömde kameran, inte helle fick jag gå på ung08 aja, låvar att gå nästa år om det blir något :P PUSSSSSSSS!!!!!
//$karin$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0